دسته‌بندی نشده

مدل های نوری و مسی ماژول

مدل های نوری و مسی ماژول-وبسایت آوان نت

ماژول تست شبکه مسی و فیبر نوری مدل  FTB-700

مدل های نوری و مسی ماژول سری FTB-700 ، راه حل های بسیاری در سنجش لینک های شبکه مسی و فیبر نوری با بیش از چهار مدل قابل ارائه ماژول سری ۷۰۰ در اختیار شما قرار میدهد و مناسب برای تست انواع پروژه های FTTx, fronthaul, backhaul, small-cell, DASمی باشد.

یکی دیگر از مدل های نوری و مسی ماژول، که از پیشرفته ترین ماژول های سنجش شبکه های فیبر نوری ومسی هستند که قابلیت نصب بر روی پلتفرم FTB-1 شرکت آوان شبکه است و قابل ارائه هستند ماژول OTDR سری FTB-700 در انواع FTB-720G ، FTB-720G+، FTB-730G و FTB-730+ می باشد و کلیه معیارها را در سنجش و اندازه گیری شبکه های فیبر نوری FTTX وfronthaul, backhaul, small-cell, DAS, remote radio head  در اختیار اپراتور های نصب قرار می دهند. مناسب  برای سنجش انواع شبکه های دیتاسنتر ها بعلاوه اندازه گیری های OTN, SONET/SDH,
Fibre Channel, GigE and 10 GigE, CPRI/OBSAI and SyncE/1588 PTP   و از ارائه دهندگان سرویس و خدمات پر سرعت شبکه با قابلیت های iOLM پشتیبانی می نماید.
انتخابی مناسب برای سنجش های چند منظوره ماژول سری FTB-700
با توجه به اندازه گیری های گسترده معیارها شبکه های ساختار یافته فیبر نوری SONET/SDH, OTN, و تعداد کانال های نوری به همراه شبکه های مسی که دارا هستند. مدل های نوری و مسی ماژول FTB-700  انتخابی مناسب و مقرون به صرفه هستند. این ماژول با توجه به قابلیت های حمل آسان خود با بهره گیری از پلتفرم FTB-1 اکسفو می باشد.

با فناوری پیشرفته خود اپراتور ها را به راحتی و بادقت فراوان در سنجش و اندازه گیری های گسترده و چند منظوره یاری می نماید.

ماژول تست شبکه مسی و فیبر نوری مدل  FTB-700-وبسایت آوان نتویژگی های کاربردی مدل های نوری و مسی سریFTB-700

  1. مدل های نوری و مسی سریFTB-700 محدوده دینامیکی بالا۳۶ تا ۳۹ دسی بل است.
  2. تست شبکه های با تعداد پورت های اسپیلتر بالاup to 1×128را شامل می شود.
  3.  مجموعه ای کامل از پشتیبانی طول موج های سینگل مد و مالتی مد را دارا است.
  4. پایین ترین محدوده از بین رفتن ناگهانی نوری یاdead zone  کمتر از ۰٫۸ متر
  5.  ابزار های تعبیه شده روی ماژول شامل قلم فیبر نوری با نور لیزر روشن ، ابزار بازرسی سطوح کانکتور inspection probe و پاور میتر فیبر نوری با دیود نوری پیشرفته پشتیبان انواع شبکه های فیبر نوری است.
  6. تست جامع برایDSN / PDH، ISDN، SONET / SDH، OTN، تعداد کانال های لینک فیبر CPRI ، و زیرساخت شبکه مسی تا ۱۱٫۳ Gbit/s
  7. تایید استاندارد ها با فناوری EtherSAM (ITU-T Y.1564) و RFC 2544 ساختار یافته و اندازه گیری پر سرعت شبکه های مسی ، اندازه گیری نسل جدید ترافیک های شبکه با توانایی تست خطای بیتی BER testingرا شامل می شود
  8.  اندازه گیری دقیق بسته های خطی پر سرعت با فیلتر های مجزای سرعتی ۱۰ مگابایت تا ۱۰ گیگابایت
  9.  اندازه گیری هماهنگ بسته ها و عیب یابی (SyncE / 1588 PTP)
  10. قابلیت نصب روی دستگاهOTDR شرکت اکسفو پلتفرم FTB-1 را درا می باشد.
  11.  مدل های نوری و مسی ماژول سریFTB-700 ، امکان انتقال اطلاعات به طور مستقیم از طریق اینترنت را دارد.
  • شناسایی مشخصات و اندازه گیری کامل لایه های فیزیکی، پسیو شبکه، اکتیو، تایید شبکه و عیب یابی با دقت بالا ، شبکه های عمومی و شبکه موبایل
  1.  سنجش جامع شبکه های فیبر نوری و مسی بین۱۰مگابیت / ثانیه تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه است.
  2.  بازرسی و آنالیز اتصالات و سطوح داخلی و خارجی کانکتور ها با ابزار جانبیinspection probe
  3.  اندازه گیری توسط ابزار های داخلی ماژول شامل قلم فیبر نوری و پاورمیتر

 مدل های نوری و مسی ماژول

ماژول سیسکو، مدل های نوری و مسی ماژول GLCT با استاندارد صنعتی سیسکو روترها و سوئیچ های شما را به شبکه متصل می نماید.از جمله ماژول های مبدل رابط SFP Small Form-Factor Pluggable  می باشند که ماژول GLC-T سیسکو یک رابط 1000BASE-T SFP  برای شبکه های مسی هستند. این ماژول با استاندارد بدون روکش رده 5 ، در طول پیوند تا 100 متر (328 فوت) عمل می نماید. کابل مسی زوج به هم متصل شده است.

ماژول های نوری و مسی ماژول سیسکو 1000  BASE-T SFP به کانکتور RJ-45 نیاز دارند از مکالمه خودکار MDI / MDIX پشتیبانی می نماید. مدل های نوری و مسی ماژول را می توان در انواع محصولات سیسکو استفاده کرد.

ویژگی فیبرنوری سیسکو:GLC-T   

  • در حین انجام کار قابلیت جابه جایی (Hot swappable) برای به حداکثر رساندن زمان بالا آمدن و ساده بودن قابلیت کار می شود.
  • قابلیت انعطاف پذیری انتخاب رسانه ها و رابط کاربری بر اساس Port-by-port را دارد.

 

ویژگی فیبرنوری سیسکو:GLC-T-وبسایت آوان نتامروزه تجهیزات زیادی با نام ماژول SFP یا Transceiver به بازار عرضه می گردد تا سیگنال را تقویت کنند. همانطور که از نام Transceiver نیز آشکار است، به دستگاهی گفته می شود که برای Transmit و Receive کردن سیگنال مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین اگر می خواهید داده ای را انتقال دهید باید از ماژول SFP استفاده نمائید.

معروفترین ماژول هایی که امروزه در تجهیزات زیرساخت ارتباطی برای فیبر نوری به عنوان Transceiver مورد استفاده قرار می گیرند ماژول های XFP و SFP می باشند. با مورد استفاده قرار دادن از این ماژول ها شما می توانید کیفیتی مطلوب از ارتباطات شبکه و زیرساخت خود را تجربه کنید.

شرکت آوان شبکه با بهترین مشاورانی که در این زمینه دارند میتواند راجب هریک از محصولات به شما عزیزان مشاوره دهند. برای ارتباط با مشاوران ما با شماره های زیر در تماس باشید.

77641932

77631849

77603489

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *