دسته‌بندی نشده

دستگاه ها مورد پشتیبان ماژول فیبر GLC-SX-MMD

دستگاه ها مورد پشتیبان ماژول فیبر GLC-SX-MMD

چنانچه که شما به دنبال ایجاد زیرساخت هایی استاندارد در شبکه خویش می باشید، قطعاً که می توانید از ماژول سیسکو GLC-SX-MMD بهره گیرید. این نوع ماژول ها که از فیبر نوری جهت انجام فعالیت های گوناگون بهره می گیرد، به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا بتوانید به گونه ای متبحرانه و حرفه ای شبکه سازی بنمایید. در اصل و به عبارتی بهتر از دستگاه ها مورد پشتیبان ماژول فیبر GLC-SX-MMD جهت برقراری ارتباط میان سوئیچ های گوناگون بهره گیری می شود. با استناد به ماژول فیبر نوری به هنگامی که چند شبکه گوناگون را ضمن یک فضا کنترل می نمایید، خواهید توانست داده ها و اطلاعات میان شبکه ای را با سرعت و همچنین امنیت بسیاری منتقل بنمایید. با بهره گیری از ماژول سیسکو GLC-SX-MMD خواهید توانست از پورت اِس اِف پی بهره گیرید که بر روی بیشتر شبکه ها به چَشم می خورد. این ماژول برای بهره گیری از کابل های فیبر نوری دارای کاربرد است.

این ماژول از گونه transceiver می باشد و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا از آن جهت فرستادن و اخذ اطلاعات به گونه همزمان بهره گیری نمایید. این ماژول حاوی کاربرد های بسیاری است و می تواند اطلاعات را تا مسافت پانصد متر انتقال دهد. ماژول سیسکو GLC-SX-MMD چون؛ مابقی کالاها و محصولات این طبقه، از طول موج هشتصد و پنجاه نانو متری بهره‌ گیری می نماید و دو اِل ای دی مختص فرستادن و اخذ داده را بر روی خود جای خواهد داد.

خصوصیات ماژول سیسکو GLC-SX-MMD؛

از جمله حائز اهمیت ترین خصوصیات ماژول سیسکو GLC-SX-MMD بهره گیری به گونه مالتی مد می باشد که به شما کمک خواهد کرد تا شما عزیزان بتوانید از یک ماژول سیسکو جهت به انجام رساندن کارهای گوناگون بهره گیرید. نیز علاوه بر این ها ماژول سیسکو قابلیت بهره گیری به گونه ی hot swpp نیز حاوی می شود که توسط آن می توانید در هر مدّت زمانی و بدون آن که نیاز به خاموش شدن شبکه داشته باشید، آن را از شبکه جدای نموده و برای باری دیگر بدان بی افزایید.

این نوع از ماژول سیسکو GLC-SX-MMD به گونه سیمی است و جهت بهره گیری از آن شما می توانید از فیبرهای نوری اِم اِم اِف بهره گیرید. همچنین جهت بهره گیری و برقراری رابطه های اتصال گوناگون، از کانکتور duplex lc جهت اتصال ماژول بهره گیرید. سرعت منتقل نمودن با استناد به این ماژول برابر با یک ممیز بیست و پنج گیگابایت بر ثانیه خواهد بود که برای شما این امکان را فراهم خواهد ساخت تا شما بتوانید داده های خویش را در با سرعت ترین حالت امکان ارسال بنمایید.

حائز اهمیت ترین کاربرد ماژول های اِس اِف پی فیبر نوری، جهت بهره گیری در زیر ساخت خواهد بود. این ماژول جهت ایجاد نمودن ارتباطی امن و سریع تولید گردیده است و به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید از آن در امورات گوناگون بهره گیرید. دمای کاری این ماژول میان صفر الی هفتاد درجه می باشد که نشان خواهد داد می توانید از آن در موقعیت گوناگون بهره گیرید.

 

خصوصیات ماژول سیسکو GLC-SX-MMD؛

وارسی ماژول سیسکو GLC-SX-MMD؛

این ماژول حاوی استانداردهای IEEE 802.3z نیز IEEE 802.3ahمی باشد و به گونه مالتی همراه با کابل هایی با قطر تار پنجاه الی شصت و دو ممیز پنج میکرومتر از قابلیت بهره گیری برخوردار است. راه اندازی این نوع از ماژول ها به علّت نوآوری ایکس اِف پی بسیار سهل می باشد و می توان از آن در امورات متنوع بهره گرفت. در زمان بهره گیری از این گونه ماژول ها، شما نیازمند پچ کوردهای مالتی مد خواهید بود که پچ کورد اِل سی-اِل سی می باشد. این ماژول ها طول عمر بسیار زیادی خواهد داشت و برای بهره گیری در موقعیت مشقت بار بسیار مناسب و مطلوب خواهد بود.

بهتر است در نظر بی انگارید که ماژول سیسکو GLC-SX-MMD با جلد شبیه به خویش تفاوت دارد و در زمان خرید میبایست نهایت دقّت عمل را به خرج بدهید. در اصل سری های دی حاوی یک قابلیت با نام دی اُ اِم می باشد. شما با استناد بدین ماژول می توانید خصوصیات و سیگنال های گوناگون دستگاه را کنترل بنمایید.

 

 

کاربرد های مربوط به ماژول سیسکو GLC-SX-MMD؛

این ماژول در واقع به جهت بهره گیری و ایجاد شبکه در مسافت های طویل طراحی گردیده اند و امکان بهره گیری از آن در هر فضایی مهیا است. به علّت طراحی درست و اصولی، این ماژول خواهید توانست در سوئیچ های گوناگون بهره گیری نمایید. ارتباط به همراه نصب این ماژول به شدّت سهل خواهد بود و جهت بهره گیری از آن به گونه معمولی و ساده نیاز به تبحر خاصی نخواهید داشت.

به عبارتی بهتر و صریح تر این ماژول جهت ایجاد زیر ساخت های امن و سریع کاربردی خواهد بود و ضمن مکان هایی که چندین شبکه گوناگون به حالت همزمان فعالیت می نمایند، جهت انتقال داده های میان سوئیچی مورد بهره برداری واقع می شود. مصرف برق به واسطه ی این ماژول به شدّت کم است و در مقابل نویز و نوسان های برقی به شدّت مستحکم است.

کاربرد های مربوط به ماژول سیسکو GLC-SX-MMD؛

تهیه و خرید ماژول سیسکو GLC-SX-MMD؛

جهت تهیه و خرید ماژول سیسکو GLC-SX-MMD تنها کافی است که شما دوستان عزیز به فروشگاه های اینترنتی در جای جای ایران سری بزنید تا به خوبی بتوانید با قیمت و گارانتی و بسته بندی های گوناگون آن را جویا گردید.

دوستان عزیز امیدواریم که ما توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در این زمینه در اختیارتان قرار بدهیم. البته که شما می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در آوان نت تماس حاصل فرمایید.

تهیه و خرید ماژول سیسکو GLC-SX-MMD؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *